sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Jännittäviä aikoja

Terveisiä Suomesta, Lotta!

Lunta on enemmän kuin silloin, kun lähdit.

En ollut aivan varma mikä viikonpäivä tänään on. Tarkistin sen tietokoneen kalenterista. Sunnuntai. Joka tapauksessa päivät ovat kiireisiä. Kolaan lunta, tarkkailen lintulautaa keittiön ikkunasta (yksi päivä siinä kävi palokärki!! kuinka eksoottista!) sekä juon aamukahvit, päiväkahvit ja iltapäiväkahvit päivittäin.

Hiuksia en pese päivittäin. Kun on muita kiireitä niin ei aina ehdi.

Eilen pesin hiukset ja kävin teatterissa päivänäytöksessä. Oli paljon vanhoja ihmisiä, ja sitten olin minä.

Mutta kuten jo tiedät, myös minulla on pian edessäni uusi, suuri ja mullistava elämänkokemus: menen huomenna oikeasti kampaajalle ensimmäistä kertaa ikinä. Odottelen huomista jo kauhunsekaisin tuntein. Miten siellä ollaan? Mitä jos siellä ei ymmärretä ollenkaan minua? Entä jos en jaksakaan olla sosiaalinen, pitääkö ne outona jos olen hiljaa? Mitä jos eksyn matkalla? Toivon, että kaikesta tästä epäselvyydestä huolimatta kaikki sujuu hyvin ja kokemus on antoisa.

Ja joo, onhan tässä sitten myös se Groningeniin lähtö (päiviä jäljellä 9). Enemmän tällä hetkellä kuitenkin huolettaa tuo kampaaja.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti